Subject: Ed: Ekspressist
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Apr 2025 10:24:46 +0300

Saatja: Anna Teele Orav <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 2. aprill 2025 16:20
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]>
Teema: Ekspressist

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan artiklit ääremaastumisest ja riigi töökohtadest mujal kui
Tallinnas ja Tartus.

Kas teil on kunagi olnud füüsilisi töökohti, mis ei ole seotud kindla
piirkonna teenindamisega, mujal kui Tartus või Tallinnas? Praegu on ka?

Loodan, et saate vastata hiljemalt reedel!

Head!

Anna Teele Orav
Eesti Ekspressi ajakirjanik

Delfi Meedia AS | Narva mnt 13, Tallinn 10151
Mob: 58 043 825 | E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
 <http://www.delfi.ee/> Delfi |  <http://epl.delfi.ee/> Eesti Päevaleht |
<http://epl.delfi.ee/lp/> LP |  <http://ekspress.delfi.ee/> Eesti Ekspress
|  <http://maaleht.delfi.ee/> Maaleht |  <http://maakodu.delfi.ee/>
Maakodu